Image show three people with facemask talking
Covid-19

Twoje słyszenie i bezpieczeństwo są dla nas priorytetem

Nasi pracownicy zostali przeszkoleni, aby zapewnić Ci bezpieczną
i komfortową wizytę. Poniżej znajdziesz więcej informacji na temat bezpieczeństwa w naszych oddziałach.

Nasze oddziały są otwarte i gotowe na Twoją wizytę

Chcemy zapewnić naszym pacjentom wysokiej jakości opiekę protetyczną. Aby Twoja wizyta przebiegła komfortowo, wprowadziliśmy następujące środki bezpieczeństwa. 

Icon show safety spray
Pracownicy i pacjenci dezynfekują ręce, gdy wchodzą i wychodzą z gabinetu
Icon show head with safety visor
Nasi pracownicy noszą maseczki
i rękawiczki ochronne
Icon show two person with safety distance
W gabinetach obowiązuje limit osób
Icon show safety clipboard
Przestrzegamy oficjalnych wytycznych GIS oraz władz państwowych
Icon show safety gloves
Dezynfekujemy gabinet i sprzęt medyczny przed każdą wizytą
Icon show phone
Przed każdą wizytą kontaktujemy się telefonicznie z pacjentami, aby sprawdzić, czy nie mają objawów Covid-19

Nasze gabinety są otwarte i gotowe na Twoją wizytę

Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy, skontaktuj się z nami pod numerem: 814 714 004. Wspólnie wybierzemy rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb słuchowych, oferując zarówno wizytę w gabinecie, jak i konsultację telefoniczną z jednym z naszych protetyków słuchu.


Umów się na bezpłatne badanie słuchu

Dźwięk

Obraz

Muzyka

 

 

Nasze gabinety są otwarte.

Wprowadziliśmy następujące środki bezpieczeństwa:

Muzyka

Konsultacje telefoniczne

Przed wizytą pacjenta upewniamy się, czy nie ma objawów Covid-19.

Muzyka

Mniej pacjentów w gabinecie

W naszych gabinetach obowiązuje limit osób.

Muzyka

Środki ochrony dla pracowników

Personel używa maseczek i rękawiczek ochronnych.

Muzyka

Dezynfekcja

Gabinety i sprzęt medyczny są regularnie dezynfekowane.

Muzyka

 

Audika

Twój słuch naszą troską


Audika służy Ci pomocą

Stawiamy potrzeby pacjentów na pierwszym miejscu, dlatego nasze gabinety są otwarte i gotowe, aby stale ich wspierać.

Dbamy o najwyższy poziom bezpieczeństwa w naszych gabinetach, aby zapewniać pacjentom najlepszą opiekę medyczną.

Dodatkowe usługi dla pacjentów

Oferujemy następujące dodatkowe usługi dla naszych pacjentów, wszystkie dostępne bez wychodzenia z domu: 
Image show hands change battery in a hearing aid
Poradniki wideo
Zobacz nasze filmy dotyczące dbania o słuch i aparaty słuchowe.
Instrukcje do aparatów słuchowych
Image shows hearing aid batteries
Zamawianie akcesoriów do aparatów przez Internet
Możesz szybko i wygodnie zamówić baterie, nasadki i inne akcesoria
Image shows lady sitting on the sofa with tablet
Konsultacje telefoniczne i za pośrednictwem czatu
Skontaktuj się z naszą obsługą klienta
Obsługa pacjenta
Image shows smartphone screen where audiologists talks to hearing aid user
Zdalne dostrajanie aparatów słuchowych
Protetyk słuchu może regulować ustawienia Twoich aparatów przez aplikację Oticon RemoteCare
Kontakt z nami